Do formy po létě

Do formy po létě

Tipy a rady pro podzimní jídelníček
Určitě zařaďte do podzimního jídelníčku více vlákniny, vyčistí vám střeva, navíc je i výživou pro střevní bakterie, kde vzniká nejen 70 % imunity těla, 
ale i hormon serotonin, který je důležitý pro to, abychom se s nástupem podzimních stresů cítili co nejlépe. Volte hlavně sezonní ovoce, jako jsou jablka, švestky, či zelí. Využít můžete také pickles neboli fermentovanou či kvašenou zeleninu. Tento způsob úpravy zeleniny je lidstvu znám už tisíce let a je zároveň jedním z nejdůležitějších prvků zdravé stravy. Obsahuje velké množství minerálů a vitamínů, působí pozitivně na střevní mikroflóru, podporuje metabolismus, posiluje imunitu, a mimo jiné i dodává energii a zvyšuje odolnost proti stresu.


Jak na přebytečná kila po létě
Pokud potřebujete po létě shodit i přebytečná kila z dovolených či grilování, odlehčete jídelníček ve formě většího množství zeleniny a kvalitních bílkovin a nezapomínejte ani na správný pitný režim.


BezVýtažky ze sezónních bylin a zeleniny
roveň si můžete pomoci výtažky z bylin a zeleniny, (které mají díky větší koncentraci účinných látek silnější účinek). Volit můžete například extrakty z černého bezu. Je to téměř kouzelná bylinka, z které se dají zpracovat téměř všechny její části, (kůru a listy, ale nepoužívejte vnitřně). NE nadarmo se říká „před bezem klekni“. Výčet jeho účinků na zdraví je téměř nepřeberný. Je výborný na trávení, dokonce má lehce projímavé účinky. Zároveň tělo detoxikuje, je močopudný, ničí choroboplodné bakterie a působí protizánětlivě. Dá se používat i ve formě různých obkladů, například při křečových žilách či masírování bolestivých míst.


do formy po létě


Na nastartování můžete vyzkoušet náš balíček Do formy po létě, kde najdete nejen bylinky, ale i správný jídelníček, spoustu receptů a zajímavostí.



Líbí se Vám naše novinky? Více rad můžete dostávat pravidelně do Vašeho e‑mailu.
Potvrďte prosím souhlas se zpracováním osobních údajů. Děkujeme za pochopení.